Wednesday, December 15, 2010

i'm back ;(



HELLO all my dear my lovely readers

sorry for no longer post ,SORRY pentru ca am inchis blogul o perioada..am avut ceva probleme si nu am putut sa ma ocupt de el..SCUZE ..m-am gandit sa vin cu ceva chestii noi.o sa vedeti pe parcurs .STATI APROAPE :))

pana atunci se apropie sarbatorile .hohoho` :)) si ..se termina scoala \:D/ adica ma rog ..o mini vacanta...foarte asteptata

sorry again..a trebuit sa redeschid blogul la insistentele multor persoane si pentru ca mi-era dor de el :o3 :))



well..pentru ca nu ne-am avzut de ceva vreme..as vrea sa-mi spuneti ce faceti de REV si de Craciun sau invers ma rog.puteti lasa commentarii si daca NU aveti cont pe blogspot sau altceva doar sa lasati un nume.. ^^

daca vreti sa vedeti ceva anume pe blog legat de fashion..trimiteti-mi articole ,poze,sau linkuri catre chestiile respective :*

No comments:

Post a Comment